Με το παραπάνω σκεπτικό επανασχεδιάστηκε η έκθεση στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο και στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης. Κύριο μέλημα του μουσειογράφου αποτέλεσε τόσο η προσαρμογή της έκθεσης στις εκάστοτε ιδιαιτερότητες των χώρων όσο και η διατήρηση της ροής της πληροφορίας.
Ιδιαίτερα στην αίθουσα Ι. Βοκοτοπούλου στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, ο επισκέπτης αντικρίζει για πρώτη φορά την έκθεση πανοραμικά. Κατεβαίνοντας για να την επισκεφθεί, το προφίλ της Μύρτιδος τον ακολουθεί αλλά και τον καθοδηγεί στο ταξίδι της στο χρόνο.
Καινοτομία αποτελεί το γεγονός ότι, στις μέχρι τώρα επανεκθέσεις του ταξιδιού της Μύρτιδος, τα μουσεία που την υποδέχονται και τη φιλοξενούν συμμετέχουν ενεργά, πλαισιώνοντάς την με εκθέματα από την εποχή της Μύρτιδος από τις συλλογές τους. Στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο πλαισιώθηκε από επιτύμβιες στήλες Δεξιώσεων σε ενιαίο χώρο με την έκθεση, όπου πραγματοποιήθηκαν και εκπαιδευτικά προγράμματα, ενώ στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης πλαισιώνεται από χρυσό στεφάνι μυρτιάς, από επιτύμβια στήλη κοριτσιού καθώς και από παιδικά παιχνίδια της εποχής της.
Ο επισκέπτης αποκτά λοιπόν την πολύτιμη εμπειρία του να βιώσει μέσα από την επίσκεψή του στην έκθεση το συγκέρασμα του παρελθόντος με το παρόν αλλά και το μέλλον μέσα από τη συμβολή της ιστορίας και της επιστήμης.
Μουσειολογική προσαρμογή, μελέτη και σχεδίαση από τη Νατάσα Κάλου (Μουσειογράφος)